lauantai 1. syyskuuta 2012

Kokeileva keittiö.



Minä: Noi näyttää siltä, ku ne pitäs marinoida ja laittaa uuniin..
Essin äiti (puhelimessa): Onko teillä lihaliemikuutioita?
Essi: Ei.
Essin äiti: Onko teillä kermaa?
Essi: Ei.
Minä: Vois ne ehkä palotella, jos ne paistus pannulla silleen..
Essi: Minä ostin vaan lihaa, että syön sen! Mimmosia ne stroganoff-palaset on?
Essin äiti: *tuut tuut*
Essi: Haloo?? Hmh vittu.. No minä palottelen nämä.
Minä: Iskä aina ottaa nuo valkoset pois, koska mä nirhin niistä vielä lihoja kissoille.. Ei sillä, että tietäsin miksi, mutta olen nähnyt näin tehtävän.
Essi: Ai nämä? Okei, no mä otan ne kohta.. Kunhan ne on kypsiä niin ei kai mikään voi mennä vikaan.


Eipä vissiin voi.. Raportoidaan myöhemmin, tuleeko tuosta lopputuloksesta yhtään mitään.
Meikäläisen iskä on paras kokki päällä maan ja suutarin lapsellahan ei tunnetusti ole kenkiä. Ei taida Essilläkään mennä paljon paremmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti