lauantai 21. tammikuuta 2012

Brompton Cemetery sekä muita filmauspaikkoja.

Kattelin tossa eilen ensimmäistä kertaa ekan Sherlock Holmesin (näitä uudempia versioita - ja joo tiedän, häpeällistä että vasta nyt) ja huomasin siinä hautausmaakohtauksessa, että onpa aika tutun näköinen paikka.. Googlasin sitten tuon naapurihautausmaan josta tännekin oon ehtiny pistää kuvia sitä sen enempää miettimättä - ja siellähän on kuvattu kyseisen elokuvan lisäksi mm. Finding Neverlandia sekä Johnny Englishia.
Vähän ärsyttää se, kun tääkin alue on täynnä näin uskomattomia paikkoja joista mä en itse tiedä mitään :D Tuossakin iltalenkkini varrella on kuvanneet mm. Johnny Depp, Jude Law, Viggo Mortensen ja Robert Downey, Jr. Lisäksi oon kuullut että täällä alueella on filmattu vaikka mitä muuta - ja mun elokuvafanaatikkona pitäis luonnollisesti käydä tarkistamassa kaikki läpi!
Kaiken hyvän lisäksi täällä on myös asunut vaikka ketä (Freddie Mercury, Kylie Minogue, Alfred Hitchcock, Prinsessa Diana, Mick Jagger, Keith Richards, Brian Jones) ja aaargh.. Mun on nyt pakko alkaa tekemään jotain perusteellista taustatutkimusta kaikista paikoista, joissa on aivan ehdotonta käydä. Ja ennen kuin liikun minnekään suuntaan googlata hieman ensin, eikä jälkeen.

Siellähän ne.
(Ja minä keskityin kuvaamaan ylipainoisia oravia :D)

Tässä vielä yksi itse kuvattu otos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti