tiistai 17. tammikuuta 2012

Notting Hill.

Yhdeksäs päivä maanantaina meikä tutustui päivällä yksinään tähän naapurustoon aika varovasti. Päätin myös olla oikea kokkikolmonen ja laittaa kaikille ruokaa. Suutarin lapsella ei ole kenkiä ja isäni puolestaan maailman paras kokki - mitä tästä voimme päätellä? Joo myönnän, että olen onnistunut kusemaan jopa kananmunien keiton, mutta täällä ollessani olen intoutunut kokkailemaan hieman enemmän ja toistaiseksi kaikki on ihan oikeasti ollut peräti syötävää! Hyvä minä.

Toistaiseksi minä pysyisin ihan kylläisenä noilla salaateillakin. Loihdin mm. tuollaisen aika luovan ilmestyksen ja kaveriksi paistin lohta jonka päälle levitin jotakin yrttivoita. Hyvä tuli.

Suomessa mä en voi koskeakaan kirsikkatomaatteihin, sillä ne aukasee kitkeryydellään mun suun. Täällä voisin vedellä noita ihan hulluna suoraan rasiasta, ne on miljoona kertaa makeampia.
Lisäksi ihmettelin pitkään mitä noi vihreät lehdet oikein on, kun ne maistuu ah-niin-hyvältä. Sitten sain tietää että ne on pinaattia :D
Suklaa-addiktista on muodostunut pinaattiaddikti. KIITOS LONTOO.
Ja minä kun luulin, että täällä olisi hankalaa elää terveellisesti..

Illemmalla käytiin M:n kanssa hengailee Notting Hillissä, mutta vähänkö noloa etten ole edes nähnyt sitä leffaa. Vielä nolompaa kun väitän olevani joku leffafriikki enkä silti ole katsonut klassikkoa - pakko varmaan vuokrata se tässä joku päivä.

Enpä mä sieltä kyllä kauheasti sanomista keksi, kun kumminkin oltiin liikenteessä vasta koulun ja duunin jälkeen niin paikatkin oli jo sulkeutumassa. PS. Alla maailman upeimmin tuunattu Oystercard!

Käytiin syömässä jossain ihmepaikassa, ilmeisesti thai-ruokaa buffetsysteemillä. Minä vetelin kiltisti hedelmäsalaattia ja käytin hampaita pari kertaa suuressa katkaravun tapaisessa jonka kuvittelin olevan kypsä. Eipä tarvi sitä virhettä tehdä toista kertaa, tekemällä oppii.

Todella hehkeässä kunnossa nämä minun kynnet, myönnetään - mutta tsekkailin lähisalongin hintoja ja yllätyin positiivisesti kun huomasin että esim. rakennekynnet maksaa siellä vain 30e?! En olisi ihan uskonut että Lontoon zone onella on samat hintaluokat kuin Turkissa, vaan en valita. Täytyy joku ilta hyökätä sinne siis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti